samedi, novembre 18, 2006

Dragon-liche

Enfin le voilà! Critics and advices are welcome!

14 Comments:

Blogger Anders said...

WOOOOOOOOAOW!!
ça vallait vraiment le coup d'attendre
my favorite so far!!!

11:22  
Anonymous Anonyme said...

Really good job !! Ok j'suis chiant parce que c'est vraiment classe mais j'aurais vu l'ambiance plus sombre afin d'accentuer la lumiere qui sort du dragon.

13:00  
Anonymous Anonyme said...

s.d., this is a great one. i really like this a lot. great job on the design and colors.

16:55  
Blogger Clémentine Martinez said...

J'aime beaucoup la cage thoracique qui se détache très bien du tout. Cet effet de lumière est très réussi, de même que les reflets comme de l'eau sur la membrane des "ailes" (enfin du reste d'aile).
Je reprocherais peut-être aux personnages d'être trop poussés, trop détaillés. Ils ont l'air d'avoir été rajouté à la fin, c'est un peu figé, mais bon vu la taille du truc, tu seras d'accord avec moi si je dis que je pinaille ^^

Bon w-end Madameuh :)

19:00  
Blogger Laura Braga said...

Wow...great colors!!!and great picture at all!!!
I love this last illustration!!!
keep the great work!!!!

Laura:)

21:04  
Blogger goutwort said...

Awesome illustration. The atmospheric perspective is wonderful.

17:13  
Anonymous Anonyme said...

i'm only here to compliment your work, c'est jolie et j'aime les couleurs, love the colors :)

19:10  
Blogger Unknown said...

cooool moood!

21:06  
Blogger SILVER KNIGHT said...

fantastic work!!! really like the glowing heart on the dragon!

03:48  
Blogger omar said...

Great style!!! Congratulations!
From Peru
Omar

20:28  
Blogger Brine Blank said...

Super illustrations and appreciate the English translations!

05:09  
Blogger Sky said...

Very cool! I love your dragons!

19:55  
Anonymous Anonyme said...

critique .... ???? heu ....ben ca me fait pleurer et donne l'envie de bruler tout mes dessins ^^

Nan franchement du grand art.. bravo

05:11  
Blogger Karalenn Hippen said...

I really like this drawing. It's has such a wonderful mood. Wow. You're blog is very enjoyable. THanks for posting in english too. :)

13:30  

Enregistrer un commentaire

<< Home